NUFFNANG

FOLLOW ME

Ceria di Wajah, Hatiku, Allah yang tahu.

Wednesday, June 13, 2012 3 Comments A+ a-

Selamat pagi =)

Apa-apa pun yang berlaku dan bakal berlaku, hidup kena diteruskan.
Kerja pejabat kena ON, mana boleh nak PAUSE² kan. Kerja rumah pun cam tu, Kerja dengan anak-anak pun macam tu juga. Kena sentiasa ON. Kalau PAUSE, dah tak lengkap la hidup.

Tapi, hati ni sangat rindu dengan angah.
Kenapa yeh?
Pagi ni angah menjalani CT-SCAN.
Semoga baik-baik saja keputusannya yer angah! Lekas2 la keluar dari spital tu, Semua rindukan angah! ..

Bila orang lain tengok aku, aku ni maca,m takder masalah. Senyum tawa macam biasa. Akku berlakon? Ok. terpulang. =) Perlu kah kita menunjukkan kesedihan kita sentiasa pada orang lain dan semua orang? Ramai juga yang bizi body kan? Nak tahu wat pe, pegi mana? Nanti aku update selalu eh? huuh.. !! Skang ni, nak jaga diri sendiri je, nak jaga ati sendiri je. Nak jagaati orang lain, orang lain tak reti nak jaga ati ... tau nak sibuk je even tak de kena mengena dengan diri dier.. kah3.. Dahla.. nak cerita tentang orang lain ni, memang takkan abis sampai bila-bila, manusia dan sifat PHD tu memang takkan abis. Layanz jer selagi mampu, OR buat tak nampak, dan pekakkan telinga. Akan jadi yang TERBAIK. ;p

p/s : Angah, ingat tak kita bangun jam 4 pagi, tolong mak bungkus nasi lemak sotong dan telor goreng untuk kita jual dekat Bangi? ....... * miss u lil bro! ;(

** Jom buat kerja.. walopun hati ni dup dap dup dap..


3 comments

Write comments
Nyue
AUTHOR
June 13, 2012 at 10:54 AM delete

be strong yea sis..

Reply
avatar
June 13, 2012 at 12:38 PM delete

sabar yea sis... semoga azmee kembali sembuh..

Reply
avatar