NUFFNANG

FOLLOW ME

Anugerah Allah.

Friday, June 08, 2012 2 Comments A+ a-

Anak Itu Anugerah Allah
Mereka buat kita rasa kekadang ingin KETAWA dengan lawaknya,

Mereka buat kita rasa SEDIH bila dia jatuh sakit,
Mereka buat kita rasa kekadang ingin MARAH dengan kenakalannya,

Mereka buat kita rasa kekadang TIADA MASA hanya kerana ingin melayannya,
Mereka buat kita rasa PENAT dengan telatahnya,
Tapi itulah yang indahnya perasaan menjadi IBU & BAPA

Perasaan manusia yang pelbagai ini, yang sentiasa turun dan naik inilah yang menjadikan manusia itu ciptaan yang ISTIMEWA

Sangat setuju. I do LOVE this quote.

Time anak tu melasak - Bila la nak tido
Time anak tu tido - Bila la nak bangun
Time anak tu makan - Makan je keje kan? Sepah umah
Time anak tu takley cakap lagi - Bila la nak riuh umah ni
Time anak tu dah becok - Bila la ko nak senyap? Bebel je
Time anak tu tak aktif - Rindukan gerak nakal dia
Time anak tu sakit - Sure!! Kita as parents la paling sedih! Risau! Macam2 dalam kepala!

Hargailah semua yang ada dikeliling kita!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments

Write comments
Atika Natasha
AUTHOR
June 8, 2012 at 8:51 PM delete

sbenarnya, bsyukur itu lebih tnggi mrtabatnya drp sabar..=)

Reply
avatar