NUFFNANG

FOLLOW ME

Allah Knows Best.

Tuesday, June 12, 2012 3 Comments A+ a-

Update angah.

Sejak angah ditransfer ke wad 5C, lepas keluar dari wad HDW, tak berkesempatan aku nak melihat angah. Masa kali terakhir melawatnya, dia boleh tersenyum, anguk2 kepalanya, angkat tangannya. Bila aku kata nak balik, dia nak hulur tangan bersalaman dengan aku........

Tapi......
Kali ni,
Reaksi berbeza sangat......

Angah langsung taknak bercakap. Langsung x dengar bunyi dari angah.. Rupa angah pun sangat teruk. Bibir kering, rambut panjang dan kering, kuku panjang...misai dan janggut berserabai.... Adik along ke ni?

Kaklong smpai jam 1.30 tgh, along naik wad, angah takde kat katil. Tanya staf nurse emy g mane? Dia tengah buat dialisis...... ;) lamanya adik kena buat dialisis, dari jam 1 sampai 5.............

Lepas tu, jumpa adik, adik lainnya muka....... Gelap, mata kuning... Dokter kata tu sbb hati adik dah rosak. :( Dunno how nak explain perasaan kaklong! Kaklong sedeh sangat! Nak lapkan badan adik pun menitik2 airmata kaklong, tuhan jer tahu perasaan kaklong dik.

Kasih abah......
Abah cucikan badan adik, abah lap-lapkan badan adik, abah cukurkan misai dan janggut adik, ....... Adik langsung x respon apa2... Along tengok mata abah berkaca...... Kenapa eh?....

To be continue..... *sob sob sob *

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments

Write comments
Yana Libra
AUTHOR
June 12, 2012 at 4:31 PM delete

sedihnya kak..sabarlah ye..

sy doakan yang terbaik untuk akak dan family.

Reply
avatar
INA_Noorlina
AUTHOR
June 12, 2012 at 4:44 PM delete

sabar ye jula...yupp Allah s.w.t knows de best...kte doakan yg trbaik k?moge adek jula blh brtahan....

Reply
avatar
sueshe
AUTHOR
June 12, 2012 at 5:01 PM delete

sabar ye julaa...semoga adik cepat sembuh..doakan yang terbaik untuk adik..mungkin tuhan suda ade perancangan yg terbaik buat adik akak..insyaallah.

Reply
avatar