FOLLOW ME

May 15, 2012

Inside my Heart : Bowling

Boling..
Lama tak update perkembangan terkini tentang sukan kegemaran aku ni. Hmmm......... lately ni, no mood lah.
Team liga pun cam huru hara jek. I dunno how to explain. Keserasian itu tiada, I really miss x SF, x Beta. :(

Sekarang ni, bantahan, cakap belakang macam-macam dah ada. Aku ada hati, aku boleh rasalah! samada kau purak-purak atau ikhlas.
Sekarang tengah fikir, adekah SF akan terus ada for next season. I really LOVE this team. ♥ !
Round pertama pun tak habis lagi, lama lagi tau.... dalam 7 - 8 week lagi. hahaha......... layanzz!! Biasalah, dalam ramai-ramai, mana la boleh kita nak puaskan hati semua ye tak? Cuma jangan terlalu taksub la. Rimasss........ Bila tak jadi, tak perlu kot nak salahkan itu ini, salahkan diri sendiri. OK. Tak kemana pun, dan orang sekeliling taknak tahu pun kenapa tak jadi. Juz try ur best k guys? .. =)

My Bowling xtvt cam semakin rancak start this week. Pemilihan MAKSAK Negri Sembilan hujung minggu ini. Alahai, sangat nebes ok. Kalau buat kat Megalanes KL, aku tak la SUAM ni kot. Masalahnya buat di U Bowl Seremban 2 , Cubalah yang terbaik. Insya'Allah.. yakin boleh. bola tu bulat. Chaiyooook! ..... Kena fikir dan cepat-cepat buat adjusment. Insya'Allah aku yakin boleh. Target top 10. Mampukah? Kita yang menentukannya. khennnnn? ......... >~<

Then ada game lagi.... Hurmm....... ni satu lagi takde mood nak layan orang gile kuasa la haih. Rampasan kuasa secara tak gentle. kah! kah! .. ehh? Do i mension ur name? Semua game kau nak main kan? maknanya KAU hebat. puiii! .. U should sedar diri lah. Why why why.. kau tanya Y dulu, aku dah jawab Y. tapi still tak puas hati, then jangan main cara kotor beb. hahaham wa layankan jer lah. =) Cuma satu nak nasihat. Bersainglah secara sihat yek.

*p/s lawak - lawak : Ade ke lane bowling yang ada arror dan takde arrow.? Orang terlebih "pandai' je cakap cmtu. kahkahkahkah!!

Ape-apepun, target aku top 10 selection MAKSAK. yang lain kurang penting padaku. hahaha...
ehh..... aku dah tempah Hotel Sri Malaysia Alor Star pada Julai nanti. RM140/ per nite gov rate. wuwwuw........ can't wait!!

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design