NUFFNANG

FOLLOW ME

16 Mei 2012. | Love u Teacher!!

Wednesday, May 16, 2012 0 Comments A+ a-

16 Mei setiap tahun Hari Guru akan disambut sempena memperingati akan jasa dan pengorbanan guru-guru di negara kita. Namun harus diingat yang sambutan Hari Guru bukanlah hanya sekadar untuk “mengenang jasa dan pengorbanan” para guru malah sebagai momentum untuk mereka terus mendidik anak bangsa untuk berjaya di dunia dan akhirat.

Kan ?......... Di kesempatan ini, nak wish..

Terima kasih yang tidak terhingga buat semua guru-guru yang pernah mengajar daku.. Terima kasih sangat2. Daku yang malas belajau, so, sila jangan salahkan guru kalau tak bape nak cerdik. ahakzzsss......... :p Guru pertamaku adalah Ibu Bapaku. Without them.. Dunno what epen to my self. =) Thanx mom n dad. Kiss n Hugs >:D<

Terlalu banyak cabaran dan dugaan di era sekarang ini. Tak percaya? Banyak bezanya anak murid DAHULU dan anak murid SEKARANG. Korang baca, lihat dan nilai sendiri yek! .. Kalau dulu, bila anak balilk mengadu kata kena pukul, kau kena lagi bebel dengan mak pak kau ado. Takde mak pak dulu nak datang serang sekolah! pegi sekolah carik cikgu bagai. Tapi sekarang? Kalau anak balik mengadu kena pukul, cubit, rotan bagai , esok-esok siap masuk paper ko.!

Beginilah!! Siapa yang tidak sayangkan anak? Tapi selidik lah dahulu punca, sebab dan akibatnya. Jangan main serbu tembok tak pakai helmet. Sat gi angpa cedera parah, takde sapa nak tolong kan? =)

Terima kasih cikgu..

# Dulu....... Cikgu akan ketuk jari sebab bela kuku panjang.
kata cikgu.. suka sangat buat tempat setan bergayut! haha! kau ado?

# Dulu.. Cikgu suruh berdiri atas kerusi kalau tak siapkan homework!
kata cikgu.. kalau tak siap, maknanya awak tak study kat rumah. Camne nak pandai? * betul

# Dulu... Cikgu akan carik dan pukul pakai rotan kat punggung, kalau lari tak solat
kata cikgu.. Solat tu kan tiang agama.. kalau takder tiang, macam mana nak idup bahagia??

hahaha, alamak, teringat la pulak time lepak atas bukit melayan nasik lemak terbaik dari kantin sekolah! ..... kau bajet gengster sangatla? Makan nasik lemak ramai2 atas bukit sambil gelak kuat-kuat? kah! kah! kah! - best la time skolah? !! - RINDU

Ok. Thanx You So Much to All my Teacher!! LOVE U :)
Tiada NILAINYA yang nak ku NILAI dengan apa yang telah kau ajarkan padaku.


Jom singgah SINI. * Top 10 Blog Referrer *
Daku tengah usaha nak dapatkan TOP REFEREL.
Dapat duit tuuuuuuuuu ..........