NUFFNANG

FOLLOW ME

DIARY | ha ! ha! Kantoi!!

Saturday, April 14, 2012 1 Comments A+ a-

Bismillah. Malam ni nak update tentang tetonet. Hiks.. Ni 3 snap picca dier yang TERkantoi dengan mama dier sebab main ubat demam punya botol. ( Bahasa kau jemaaah...... dah macam bangla.. )hahaa. lantakkkk, janji aku faham.



1. Buat muka tak bersalah, bila mamanya toleh dekat dier..




2. Bila mama tegur ..

Adikkk....... adik main ape tu!! ( Buat muka garang yang tak berapa nak garang)

Die pun.. "aya.. sebenarnya (ala) ..terus baringkan badan. Seb baik depan dier ada bantal, kalo tak, konpemmmm tertumus muka atas lantai.


3. Bila mama kata.....dah.. bagi mama ubat. Adik tak demam kan? Ke adik demam? Adik ok je....mama tengok. Dier, buat bluekkk..... pastu cakap.. "aya..aya.. atit " - ( ala- ala .. sakit) .. sambil buat muka manja. BOLEH?

Bila tengok muka di atas ni, nak marah pun jadi tak marah. haish.. Anak ooo anak... hihiihi




1 comments:

Write comments
April 15, 2012 at 1:52 AM delete

aduh.. cik adik wei.. pesal la kamu sgt comel? geram..!! :P

Reply
avatar