NUFFNANG

FOLLOW ME

BUZY | a short Words bout what i'm thinking Of.

Thursday, April 19, 2012 1 Comments A+ a-

Today agak bizi.
This is word's can describe what i'm thinking OF.

* Ku tak suka dengan HIPOKRITO.
Mulut kata lain, tangan taip lain, Otak cerita lain

* Bila terlalu men'DEFEND' diri, people's around u know that u are pretending.
Who? U know who U are.

* Kau kata lain, kau buat lain. Ok. Hipokrit la sangat.
Don't make assumption.

* Adekah kau fikir kau sangat la bagus?
Ala-ala gud gud je? eh? Ok. dudukla dikalangan itu. If YES.

* When I tell u FINISH. So. FINISH. No more here and There. Reti?

* Apa lagi tak clear ? Be matured. Face to Face, don't be LIAR.
Menipu la sana sini, bagusla sangat kan?


"Orang yang jiwanya bersih, tidak akan bersikap mendendami "

Gua nak sambung keje. Agak sakit otak la layan some people acting like super kiddos. haha!!

1 comments:

Write comments
April 19, 2012 at 9:36 AM delete

hehe.. selamat pagi kak ajulaa :)
aip.. kenapa macam bad mood je nie?? senyum ehh. takmo camni .. hehee.. akak, betul kata akak.. ibah pun tak suke orang yang hipokrit! lagi2 bila kat depan kata manis manis jee.. dah macam semanisnya kurma tuh!! lepastu kat belakang kemain cakap kita mcam -macam .. errr....alamak, sorryy terEMOSI lahh pulak ibah ni kak..

p/s: ehehe! akak nak keja ehh! okeh bye akak ajulaa... macam biasa mulakan hari akak dengan Bismillah dan akhirkan dengan alhamdulillah ehh!! love from ibah.

Reply
avatar