FOLLOW ME

March 6, 2012

Positif Poster ♥

Mencari-cari mood nak berblogging. =) Mari bace dan jenguk2 poster positif ni, Semoga sedikit sebanyak menyuntik semangat postif buat aku dan kamu =)


Bila kita dapat jari kaler 'Ijo' tu, tentu kita suka. Sebab orang suka dengan kita, orang puas hati dengan kerja kita, orang LIKE apa kita buat. TETAPI, jika dapat jari kaler 'merah' tu.. tentu kita akan rasa DOWN dan soalan ' KENAPA' bermain dalam kepala. =)




Aku suka poster ini. KENAPA? ha ha ha .. Diri kamu ada jawapan yang tersendiri. Pasti, yang mana agaknya diri kamu kan?

Oh!! sangat TERUJA dan RASA Pasangan yang makan depan aku semalam sangat bagus! Makanan yang dipesan sudah sampai, si isteri sudah makan separuh, tetapi, bila AZAN berkumandang, si isteri berhenti menikmati makanan dan meminta izin dari suaminya untuk solat di kedai makan itu. Kalau makanan belum sampai, which is ianya satu benda yang biasa, tapi dia sedang makan,............. BAGUSNYA dia. Sepatutnya aku juga begitu. =) Insya'Allah.


Kalau kawasan sekeliling kita bersih, semangat tak nak buat kerja? Semangat tak nak duduk lama-lama, rasa seronok tak? rasa best tak? rasa enjoy tak? Macam tu juga kalau kita guna toilet awam kan? Kalau kotor, kau pun taknak guna kan? Apa yang nak dibuang pun rasa terbantut kan? kah kah kah kah!

So... apa lagi?



Aku suka ini, Kerana aku di posisi ini sekarang ini.
Juz be my self.

Ini adalah kata-kata semangat yang aku pegang, dulu.. kini dan selamanya.
Bila aku down, ini yang aku bace berulang-ulang kali.


Kan? comel burung tu kan? Bukan itu yang aku nak UPkan, tapi, ..........

=) Apa yang kau orang ley terjemahkan?




0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design