NUFFNANG

FOLLOW ME

Ku tak kretip, tapi ku nak belajo mengkretipkan diri.

Thursday, March 15, 2012 0 Comments A+ a-

Haaaa.... Tengah stress neh. Tutup lappy, buat apa yang patot, smbil layan lagu chamakk chalow, tengok SRK yang ensem tu, hilang jap stress mak nak :p

Kah! Kah! Kah!

Urmm.... Tahun 2012 jer da 3 kali tuko template. Aku ni tak rasa puas lagi dengan apa yang ada! Tak reti bersyukur betul kan kau jemah? Hahaha.... Aku naik hangin, buat2 tak jadi......, buat2 jadi lain, lagi2 tenet cam siput sedut. Grrr....nyamuk lagi laju hocayy.... :p

Lalallala......

Takpe! Malam ni kita rest dulu.... Tido puas2. Esok aku kaunter malam. So... Dari jam 3 sampai 10 tu, mari menggodek belog sambil belajo2. Hahahah... Klu ikut hati neh, taknak tutup lappy tu... Tapi da janji ngan anak bujang nak kasi dia guna 1/2 jam. Mama kena lah patuh janji kans! Baru menjadi contoh pada anak. Hahaha

Grrr.... Sapa nak jadi mangsa keadaan a.k.a kaunter pertanyaan aku esok neh? Heeeee..... Apalagi! Makcik gugel lah kan?... Aku seboleh2 nya nak wat bloog yang simple, tak berat dan pastinya gojes!... So.... Sedap sikit mata nk memandang kans!

Erk! Kata da tutup lappy! :p

Da tutup lappy, ape ade hal nak blogging kan? BB kan ado.... 24 /7 on9. :p oops, BIL kena bayo yerk! Nanti takley online. Online2 gaks, family jangan TERabai kan! :p

P/s : aku rasa puas. Kepada yg suke skodeng xtvt aku tu... Ni ucapan aku.

* tahniah sbb jadi peminat haku *
Walaweh.... :p

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone