FOLLOW ME

March 18, 2012

DIARY| Penyakit M

Holllaaa.... Wiken ini, minggu ke 3 bulan Mac ni kan, penyakit M haku ni menjadi-jadi ok. Ha ha ha. Giler rasa penat norrr nak berehat je kejenyer yer!

Bagi yang bekerja , memang penat 5 hari bekerja la kot! * ke aku je yg rasa penat melampau? Ha ha ! Series, keje yang nak kena pk kretip sket guna otak ni amat meletihkan, tambahan lagi hari Jumaat tu balik jam 10 malam. So, mmg mcm takde hari Sabtu * tak faham? Aku pun x reti nak explain kasi faham. Wakakkakak :p

Hari sabtu, lepas siap masak tok lunch je, rehat, petangggggg jam 5 baru terhegeh2 nak kemas rumah, malam baru basuh baju. Lol! Hari Ahad lak, sempat la kemas rumah seme, pastu baring, baring, .... Anak bujang ajak g taman pun, apa kemana, janji kemana, plan kemana. Adeii... Sorry dea, next time ok. Haha!!

Ni pun update smbil baring! Boleh gitu? Hadoii... Penyakit M, sila blah! :p

P/s : pasal mamak n melayu tu, itu cuma pandangan aku, bagi rest mamak yg aku selalu pegi @ nilai. Hahahah..:) ai agree dgn komen yana L ... Tak seme mamak ni pembersih, n tak seme kotor.  kann.. bab cepat lambat tu, itu depends, tapi selalu aku g rest melayu, smpai abes sebatang rokok laki aku, order tak amik lagi.. Ha ha ha... But, ai love Adam Western @ Jijan. Eh! Siap pomot plakm :D ngeeeee

Peace!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

.: mama lynn :. said...

bukan penyakit m tp penat sebenarnya. ape pun life must go on ;)

Ajulaa said...

yer betul tu sis. den loteh gak ehh.. ;)

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design