FOLLOW ME

March 26, 2012

DIARY | Penat Wooo!!

Hello! penat.. penat. fuhh, da cukup dua kali je mengeluh :p heheh, penat cari rezeki takpe, jangan penat mengulor yer? Anda tak tahu ape itu 'ngulor'? hahaha, itu binatang ulor kan jalan melingkorr jek, so, yang kaki merayap-rayap, jap jap ilang tu, keje mengu-ulor je le.. sesenyap ilang . ha ha ha =p

Hari ini hari kesentapan sedunia aku. Hmmm, penat ekceli buat sesuatu tanpa keputusan yang tepat, mampat dan padat! haha! amek kauuu, perkataan aku, semua terbaik kuar dari kamus. Kau ada?? =p Hari ni stress sket ah. Kita buat job, nak benda tu sharp, on the spot siap, taknak buat job 2-3 kali, tapi bila sesuatu keputusan tu tak dapat dibuat dengan tepat dan betul, main anggap-anggap je, mula la stress aku ni datang kan? aku cukop pantang lah, orang suka buat "assumption" ni, suka na wat andaian kan.. ape salahnya kau g tanya untuk kepastian, ni, suka sangat kau cakap " takkan tak kenal dier, die mesti tanak nyer" ehhhhhhhhh kau boleh lak bace ape ade lam pale otak die eh? kau leh tau apa dia fikir eh? waaaaaaaaa gile hebat!

Please la, kan da beso, sebab tu dapat job tu kan? takkan tuuuu pun ku nak ajo. Aiyaa.. kang tak pasal keje TERmmarah, tros markah gua 30. T_______T. Tahap sabo ade gak hadnyer. Sabo sabo jek, lelama meletop gak kang. urmm.........
)*(^&$&)_)+_&*(*$^$(()*())_()()^%!!!!! <-------- tu marah la kot gamaknyer!


Hari ni aku ngan hubby lunch @ Al-Salam Seriemas, makan kambeng masak kari. Perghh, 30 hengget harga lunch ko! Baik aku g makan kat Adam, order lauk 2-3 jenis, huuuu........ tapiiiiiiii laki ku kater .. takpe.. sebab SEDAP dan dia penggemar tegar KAMBENG. oh! , kenala aku belajo masak kambeng, kalo kambeng mahal benor, aku bela kambeng la. hahahahahaha :p Sape nak juin venture bela kambeng? kah kah kah.

Eh, oklah, aku penat ni, idea melambak2, tapi nak type pun bercampur aduk. ohh! tunggula saat ketenangan aku mai malam kang, ley blogwalking sekali. da 3 hari tak melawat rumah kawan2 .. hehehhe... =)

Selamat Malam, Selamat Makan Malam. ♥

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design