NUFFNANG

FOLLOW ME

DIARY | Banyak Tajok lol

Thursday, March 29, 2012 2 Comments A+ a-

1. Tak suke orang cakap banyak-banyak kali,.

ohhhhhhhhh... hujung bulan stress, hujung bulan stress. Sebab kena hadap 1 keje yang tak best. ohhh!!! Ohhh la la la .. dah keje, buat je la yer? ohhhhh!! da macam KRU lak, lagu Oh La La!! =p

Hmmm, honestly tak suke, tak gemar, tak LIKE orang cakap benda sama 40 kali. ( 40 kali tu tipu jek, makna kata, cakap banyak-banyak kali benda sama) hello!! ingat aku pekak ke? aiyaa.. cakap sekali sudah, pagi da jumpa, da cakap sekali cukup, ni kang, 5 menet sekali jumpa kang cakap, asal nampak muka aku je cakap, haishh........... kalo encik suami cakap 1 4 3 tu banyak-banyak kali takpe ahh..... sujuk sket ati kan? Ni arahan yang banyak-banyak kali, ingat aku tak dengar ke? Yerrr!!! tahu nak dulukan mana dulu, mana tak, tahula aku nak wat. Da tentu-tentu ada dateline kan? Itulah gunanya dateline. Kena siapkan sebelum tarikh tu, kalau lom sampai tarik tu, kau da minta, ape gunanya dateline tu? hoh? cer explain? guguguugu......
Sampai 1 tahap aku wat bodo jek, pandang muka dia pun tak, sakek jiwa tol lah!

2. Pantang

Ada orang, pantang dengar, nak jek pasang telinga, ada orang pantang nampak orang lain sikekm sibuk nak tau, ada orang pantang nampak makanan, kau la kuar dulu kan? Ad aorang pantang benda free, kau la sampai dulu. hahha.. kelakar sey. Entahlah, komen lelebih kang jatuh mengutuk lak. Senyum jek ah. Memang sikapnyer camtu kot? Doa-Doa la supaya berubah! Tapi kalau da diri sendiri tanak berubah then how?

3. Pc Bengong.

Hmm, semalam aku cuti .. demam. nak jak encik somi g klinik MC susahkan dia lak, dahla tengah odit kan? Lagipun ubat still ada, cuma tak dapat MC ah. Dok umah tido ngan dak gumok. kalao dak gumok ada umah, takder maknanya aku rehat. Semalam dapat lelap-lelap gitu jek. Dak gemok notty amat. Sampai 1 masa, aku cek.. apehal senyap jek si ayiez neh. Upenyer tengah melenyek bahulu dengan lori atas karpet! Mau tak naik tocang mama dier neh? gtrrrrr..... Masuk opis hari ini, virus banyak gile kat PC. tett tettt ettt.. cam haram J. hurmmmmmmmm rase nak hempuk pun ade, seb baik bukan harta aku, seb baik ahmad albab yang punya. ahah, ok tak kelakar.
Penat aku shut down 5-6 kali, folder excel , word n microsoft office hilang! rasa nak maki orang je. Penat keje seminggu lepas aku, dok update folder ILL , mentiber ilang gitu je. Sape tak hangen kan? huuuuuuuuuuuuuu.. pk positif jek ah, yang komputer aku bengong.

Ehh....6.25 dah, jom baliks. Aku curi masa jek ni.. =)

2 comments

Write comments
Liyaa Mf
AUTHOR
March 29, 2012 at 7:22 PM delete

Lenyek bahulu dengan lori atas karpet? Haha! Yang itu lawak! :D

Reply
avatar