FOLLOW ME

March 8, 2012

29 c.... + Perarakan Maulidur Rasul.


Jabatan Ku



Bersama staf sambilan @ library @_@



Me with Peeja. ♥



Ok. Pemegang Sepanduk. =p


Hallo!. Maybe short je post + maybe + sbb aku tgh berperang sakit kepala sejak jam 12.30 tgh tadi. Sampai laaa ni, jam 10.40 malam, still yut yut kepalaku. Ouch! Seb baik today my other half belanja dinner dominos pizza, so, ley rest sket :)

Balik rumah cek suhu, 29 C! OMG! Aku demam! Patutla lemah longlai badan neh. Huhuhu. Aku sakit kepala mebi ada 3 faktor.
1. Kurang tido, 2 hari ni tido jam 3 pagi, layankan tetonet... AiyaAa
2. Kurang minum air. Hari ni aku cuma minum 2 cup milo jer!
3. Berhujan......

Time bile? Oooh, time perarakan maulidur rasul pagi tadi.......... Layan pixca eh, lagi lama hadap handphone ni, lagi sakit kepala ku.

Tema jabatan dis year red + black. So nice colour. Urmm aku? Kaler itam, coz aku pembawa sepanduk jabatan yg cumils tuu.... Hahah... Kalah menang belakang citer, apa yg penting, kita menghayati apa yg program sampaikan.... Kan? ....

Jiwa sangat tersentuh dengan bacaan ayat2 suci al-quran by one of usim's student. Merdunya suara dia.. + tergamam + jap.

Ook. Nite. Nak smbung tido!

1 comments:

aiNulHusNa ^-^ said...

moga k.Zura cepat sembuh. esok cuti..horeey :)♥

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design