NUFFNANG

FOLLOW ME

Split Personality.

Wednesday, February 08, 2012 1 Comments A+ a-

Hiks, tajokkkkk!!!! Tak henggat ko! =p
Ok, aku penah jumpa org yg ada 2 personaliti ni. Kadang rasa takut ok! Bukan ape....sekejap kejapan dia akan jadi sebaik2 manusia, but then akan jadi sejahat-jahat manusia. Can imagine?

Serius takut tau. Kalau kita TERjumpa dia time dia sebaik2 manusia, then oklah, kalau sebaliknya? Huuu nauzubillah!....

Ok, dalam fesbuk, kita boleh cerita mcm2 cerita, orang share kau pun share, tapi kau buat tak benda yang kau share tu? Or else berlagak baik? Ohhhh not ohsem ok. When kita share benda baik then kita dikata berlagak baik! Sekurangnya2 aku menyampaikan benda baik, dan sekecil2 % pahala aku dpt pun da memadai, janji berniat baik dan ikhlosssss!!!!!!!.....

Kenapa ada 2 akaun fesbuk eh? Seronok tipu orang sana sini? Seronok? Entah! Acc fb aku yg cikpuan N tu pun aku da delete! Semak otak jek nak bukak n layan dedua acc... Orang yg ada 2-3 acc fb ni mcm nak sembunyi identiti sendiri, kalau fes acc tu full, 5k, dat's oklah, tapi kalau 100 pun tak smpai frennye, then ada 1 lagi acc yang sama aktif? Motiff??.... Huuu...series tak faham.

N one more thing, if kau bukan jenis seorang yg sentap sana sini, kau tak patut judge org lain pun perangai cam kau, sila la behave, jaga kata2.. Hati. Kawan2 kena mau jaga.. Kalau cakap lepas ikot sedap mulut, pi kwn ngan ......... Lah! Macam aku, aku jenis terasa kalau benda sensetip, so aku akan jaga patah kata aku agar fren aku tak sentap sama aku! Dah kalau kau jenis tak kisah org maki kau, kau jgn pk org lain pun nak tadah je telinga bila kena maki kan? ... Hoho!

N paling tak suke bila nak berbalah dengan orang yg rasa dia always RITE. Waima benda tu betul, ada je kau nak kona sana sini bia benda tu nampak tak betul. Sudahnya, org len pun malas nak tegur silap kau. Hidupla kau di alam khayalan kau yerk,!...

Kah! Kah! Kah!
Macam2la dunia ni......

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comments:

Write comments
misyamissyou
AUTHOR
February 8, 2012 at 11:29 PM delete

hurmm kdg2 ade tujuan tertentu org yg ade dua fb ni..huhuu yg menipu pn ade tp harap2 xtermasuk la dalam golongan menipu tu

Reply
avatar