FOLLOW ME

February 27, 2012

Sedikit puas hati!

Ok, salam sume! Agak bizi loor dis week... Ngeh ngeh ngeh!!! :p

Ok, juz nak update tentang first tournament yang aku juin pada 26 Feb 2012 @ plaza 63. Perghh!! Thriller betul nak pegi ke plaza 63. 2 kali sesat ok. Huhuhu... Memula ingat nak follow si Juan, ingatkan si Juan la jadi "GPS" kami, sekali sesatt daaaaa..... :p

Stop kat stesyen minyak, pastu guna GPS lakiku..ha ha ha! So, ada hikmahnya la jugak kan....polow mempolow neh... ;) si akira pun ikut jer kete aku. Smpai satu simpang, kete si Juan kekiri, kami dan akira kekanan... Kahkahkah.... So! Ape lagi GPS berkata " pengiraan semula jalan" grrr.... Jam pukul 1.10. Tour kata start jam 2. Cargass!!!

Smpai je boling, lepak2 jap, pahtu register, siap g makan segala....... Last2 tournament yg kata start kol 2, start jam 3.40 ok. Huuuuu.....nila dier......... Sabo je la hakuuuuu..............

Performance aku? 5 game 10 pin........ Avg 168 its quite ok sebab lane bekap.... Ha ha ha...da rupe main "spihOOk" ok :p but aku puas hati, lane tak penah try, redah terus main event. So, overall no belas2 dari 30 peserta. Its quite good ok, nak banding time performance aku kat ampang point kan! Kahkahkah..

So! Sekianla laporan tuk hari ini.... Nanti jom masuk event lagi ....azam baru.......
Aku kursus neh!! Selamat ok!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

aiNulHusNa ^-^ said...

Didoakn moga SIL k.zura cepat sembuh..Ameen..
InsyaAllah

Lady Milo said...

Semoga SIl cepat sembuh.. dengan izinNya jua..

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design