NUFFNANG

FOLLOW ME

Pembedahan Buang Tumor SIL.

Saturday, February 18, 2012 0 Comments A+ a-

As-salam,
Macam lama tak update yer! Padahal satu malam saje! Wahhhh.... Hihihihi... Ok, back to the topic ha!
Juz nak minta semua readers untuk dooakan pembedahan membuang tumor di kepalanya sukses. Its major operation di bahagian kepala, yang mengambil masa 12 jam proses pembedahan. Allahuakbar, lamanya, aku tunggu anak aku si apiez yang 7 jam operate pun dup dap dup dap, inikan pulak 12 jam.

Semoga baik2 saja yer kakak iparku. Kau da macam akak aku sendiri ha.....=) nak meneman SIL, operation start on monday, 8 am, aku baru nak masuk keje after cuti seminggu jaga baby ciken pox. Wuwuwuwu..... Aku doakan dari jauh moga2 semuanya selamat, sempurna dan baik2 sahaja ok!. Jangan stress2, kang darah tinggi lak naik mencanak2... Huhuhu...

My sil kata, after operation 12 jam, dia akan pengsan @ ICU selama 2 days, so, after 2 days, akan aku usahakan untuk melawat kamu ya sista! Bertabahlah!!..... I know u r tuff women!

Hugs n kisses :*

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone