FOLLOW ME

February 8, 2012

NgantOkkkkkkkkkkkkkkkkks$$$!!

 Huwarghhh!!!!!
now... 1.24 pm. Rest time 1-2 pm. ouchhh!!!!!
I am Soooo Sleppy.
My Baby ayiez sleep @ 3 am.
Puk puk bontot dier.. takmau titon. gewammm mama!! ^^
Sedangkan dia mengantuk tur. Ntah nape lawan mate! Dia taknak cepat siang kot!
Tanak p umah baby sitter!! Hamboihhhhhh.. santekkk! Mama work ok sayang. ^^
Ni la bahana nyer sekarang. mama nantukss................. AMAT amat AMAT nantOKS!
nak titon sekarang, KONPEM! mama bangun 2.30, OR pening kapla.
Siap kamoo balik ni, TAK BOLEH titon. Kena main smpai penat giler.... Pastu kol 10 malam mama titonkan kamu!
huaaaa.. nak tido, kang tido kang, pening segala datang, keje belambak nak uat neh!!
 
*^&$%%^$#**&(^$$##@!!! =p
 
Jom la... gua nak g 'ngadap' DIA jap, pastu nak lelap atas sejadah je la.. 5 menet pun jadi LAR dari TAKDO.
 
kah! kah! kah! kah!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ni seme dak tetonet nyer pasal.
Puk montot kang!! =p
 
Azura,
Via WithlOve
 

3 comments:

C i k P i p i T e m b a m said...

gudluck babe :D

capt. keon alhan said...

dear,,,tag kamu utk contest ni...join eh kalo free...

http://cobaltchloride.blogspot.com/2012/02/happy-faces-contest-by-captkeon-alhan.html

eja mizie said...

jula aku pon ada 2 akaun fb hihi..tp 1 utk kawan2 yg sporting 1 plak add boss n kwn2 kije hhihii..buat 2 sbb dulu penah kena ngn rakan sekerja tikam blkg....akaun kerja tu jrg post apa2 pon..cuma masukkan gmbr2 kat sekolah jer...terpaksa hihi

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design