FOLLOW ME

February 9, 2012

Makin Maju Makin KeciL


Ha ha ha ha !!
Aku penah pakai telefon bagak ni wei.
Fes time lapor diri @ kubah Biru tahun 2000.
Bapak aku bagi pinjam henfong dia beso botol air ..warne kelabu tu......
Dianyer prepaid kad beso IC kita sekarang kau tau?
Gile malu nak kuakan dari henbeg. ngeh ngeh negh!!
Siap masok kepala dalam beg nak jawab telepon ok! =p =p
Kuwang asam boi punye anak......
bapak da kasi kemudahan, tu pun nak malew... wahahaha.......
Tapi series telepon beso ni bergune! Aku baling kat anjing yang kejo aku , masa aku jalan kaki nak g LRT pandan Jaya. kahkahkah!! .......lari pun kau anjing. pastu amik hp tu gune plastik, bungkus, tak pakai dah!! tak ROSAK ok.. TERBAEK!!! =p

Oh!!!! sangatla MEMORInyer... =p
Kau ada?

kih! kih! kih!

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design