NUFFNANG

FOLLOW ME

Lawat Amira (•͡.̮ •͡ )

Monday, February 06, 2012 0 Comments A+ a-

Alo tomei nomei dak gegel sowang ni! Suara diaaaa aiyaaaaa.....manyak kuat ok! Dia nangis, aku jerit kuat2! Haaaa! Reti pun kau diam kan? Kehkehkeh :p

Cepat beso amira! Nenek tak sabau nak belikan amira pinky2 dress ok! Tadipun nenek da nak belikan dress, tapi alahai, mau bungkus sekali kepala kang yunk! Saboo nenek, sabau eh!! Hehhe...taula cucu gegel pertama! Weeee.......

Cian gak tengok adik aku tu (acik) punyala seksa dia nak bangun, nak jalan, kesan operate tu kot! Operate kedua ni dekat dgn tempat operate pertama, cuma lagi panjang sket...huuu...ngeris nak tengok! Takmau! Takmau!. Sabau eh acik!