NUFFNANG

FOLLOW ME

Kuarantin??!

Tuesday, February 14, 2012 1 Comments A+ a-

Camner gaye nak kuarantin adik ngan abang kalau macam ni? Da memang depa ni makan berdua, main berdua, gado berdua, tido berdua.

Penat da pesan, "abangan takleh main sngat ngan adik tau, nanti takut abg lak sakit cm adik" haaaa! 5 menet je la makan saman dengar cakap aku kan... Pastu back to routine. Adehla.. Takpelah, kalau da nak terkena, kau elak la camner pun, tetap kena jugak kan? Hoho!

Aku series ngantok tahap gaban neh, si adik 1 jam sekali bangun rengek2, aku rasa sbb bdn dia gatal kot. Layankan jelah.... Dah la tido @ 2 am, pastu sejam sekali bangun, memang terbaekla..... ---__---!!

For fes day semalam jaga adik, so far ok... Dia still aktif, demam da takde, cuma tunggu ciken pox dia keluar dan kering. Pastu ada masa tetibe je nangis... So, layanz. Hehehe.

Owh! Btw, hari ni 14 feb kan? Ianya hanya hari selasa yang biasa2 bagi aku dan semua umat islam. =) tak payah nak celebrate sangatla kan?...

Lega rasanya, sebab da buat 1 tindakan, coz aku tak bape gemar layan org yg sgt budak2 dan perfect.. ^^. Okbai.

P/s : korang doakan my baby cepat sembuh k. Thanx duude!!

1 comments:

Write comments
ctpayong
AUTHOR
February 14, 2012 at 1:04 PM delete

Tawakkal shj. Umor sebegitu, bukan pernah ada rsa takut pon.

Hoping adikny recover soon. And you too mummy take care. Ibu sehat baru boleh jaga anak sampai sehat, amin.

Reply
avatar