FOLLOW ME

February 15, 2012

Ku suke ini. ♥

Q U O T E S


" Anda hanya perlukan waktu seminit untuk menilai seseorang, Mungkin satu jam untuk menyukai seseorang, mungkin sehari untuk mencintai seseorang, Tetapi anda perlukan waktu seumur hidup untuk melupakan seseorang "


Betul ke tak betul?

99.9% aku setuju!

Lagi satu nak share.


" Maafkan la sesiapa pun yang berbuat salah pada kau, tapi jangan sesekali kau lupakan apa yang dia dah buat pada kau"


Motif?

Berdendam? tidak sama sekali sayang.

Cuma beringat. Jangan bila dah jadi, minta maaf, kau lupakan, kemudian dia buat balik benda yang sama kat kau, pastu minta maaf, ok settle, pastu buat balik. Serupa kena buli ok. Ingat tu.

3 comments:

NOR said...

stuju....he3x...(^_^)

fauzuskamaruddin said...

ermmm kalau nk foward kt suami bole tak heeeheh

Ajulaa said...

hehe, share le yunk

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design