FOLLOW ME

February 19, 2012

Kenali lelaki yg sdg menipu... HeHeHe!!

Tips mengenali lelaki yang sedang menipu.

1. pertama sekali tengok gaya dia..
kalau masa dia bercakap tu dia duduk,dia tahan kaki dia kat kerusi
tu maknanya dia tengah menipu la tu..
kalau dia berdiri sambil badan dia tak bergerak dan muka
dia lain dari selalu sah dia tengah menipu..

2. yang kedua bila dia bercakap sambil dia
melipat2kan tangan dia..bukan macam lipat baju tu ye..
lipat2 tu maknanya tangan dia,dia main2 pusing2 gitu..
tu maknanya dia menipu la..paham kan maksud pusing2
tangan tu..cer tunjuk sikit!ha..betul la mcm tu..
ekkkekek...

3. yang ketiga masa dia bercakap dia akan angkat2 bahu dia.
tak kira la angkat sebelah ke,angkat
dua belah ke,masuk bakul angkat sendiri ke..
sebab bila dia bercakap gitu dia seakan menyatakan kebenaran melalui
tubuh badan dia..

4. keempat bila dia bercakap dia akan
gosok2 hidung dia..
walaupun korang tau dia ada resdung tapi
bila dia gosok idung tetiba je waktu
diminta kan kepastian,sah itu tanda dia sedang menipu korang..

Ada yang setuju dan tak setuju??

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design