FOLLOW ME

February 9, 2012

Jangan men PETIK jer Der!

Sekali lagi.....
Bila manusia bercakap tak pakai OTAK, ikot sedap mulut. Bukan kire kawan ke ape ke.. Kalau rasa nak puji diri sendiri, silekan......... Jangan main petik je nama orang lain. Not Nice ok. Tak bagus sangat perangai macam tu.

Dah kalau kau yang selalu komplen begitu begini, mengapa perlu kau nak upkan nama kawan ko sendiri kekonon dia yang selalu komplen begitu begini? Series tak faham la spesis cam ko neh. Adekah kami ni silap pilih kawan? or terlalu OPEN dengan ko? or what?

Layanan macammana lagi yang kau nak? Kau mengadu bla bla, ade kami tak layan?
Oh Pelishhhhh.. ai hate ur attitude!! Rasa nak bagi kaki je. Hurm.. macam aku penah TAIP sebelum ni, kalau aku kata aku cakap kang, nampak sangat menipunyer kan? =p
Kalau kau rasa kau open minded, kau tak sentap, kau ok je orang nak maki kau pun, SILE jangan anggap orang lain pun camtu. Sabar ada LIMIT ok. Kang tak pasal penumbuk naik ke muka. Mahu? ..

Orang nak tambah kawan, kau macam nak tambah musuh. So, tak heranlah.......... ^^ tak baik kan, buka aib orang.. biar aku simpan leklok. tapi GERAM ok. GERAM sangat²!!!

2 comments:

Shaznina Sofia said...

humm mgkin dye x nk name dye naik la tu kn.. selamat kn diri sendiri katanya...

Ajulaa said...

itulah kan dear... susah bila jumpa orang macam ni, n then da tau salahm susah betul ucapan maaf nak leuar dati mulut dier.. huhu

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design