FOLLOW ME

January 31, 2012

Update je la eh? :p

Ok, ekceli moood happy sikek, adik ke-4 aku (acik) da selamat menjalani pembedahan untuk melahirkan anak ke 2 dia. Alhamdullillah syukur. Hurmm dalam pada tu, masih ada juga yg bengang ngan sikap dia, yer! Aku tahu, dia hot temper.. Tapi patutke bukak aib dia? Huhu..lagipun dia berjuang antara anak dan ibu, tak bolehkah kalian cakap yg baik2 saja? Even gurauan... Jagalah sikek ati kakak dia nih.... Tula org kata, lidah setajam pisau... Kita bercakap sedap mulut je kan... Ape2 jelah... Ku da memaafkan kalian.

Acik melahirkan cucu gegel pertama mak ayah aku, wah....gembira amat la tu... Maklong pun tumpang seronok nak beli pinki-pinki okeh! Waaaa....eksaited lebih.........;) hehe...esok ku update pixca baby ok! Agak stree bila bercakap dengan org selamber dan too open! Semua benda adelah gurauan. Humm ok fine. Aku senyap lagi bagus..

Fesbuk :
Macam2 status kuar malam ni, ada yg marah, hangen dan sakek ati dengan dumdam bunyi mercun di lua sana, ada yg minta mata pejam segera, ada yg kata badan letih! Ada yg kata gembira, ada yg ingin pendapat nak makan apa! Ada yg plan nak mc, haha, janji lu orang epi!

Nite korang!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comments:

zulyea said...

ch0mel baby..mulut2 puaka tu memg nak kena bak0 id0p2 kak...lyea dh lali dgn s0alan "kecik nya baby"hei2..shuka hati aku lahh....dh memg tercipta kecih..kakak lyea yg bes000 tu pun ank dye kecik jer...memg pantang gak dgr 0rg ckp mcm tu kan..

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design