NUFFNANG

FOLLOW ME

[Tutorial] - Edit HTML for New Template

Saturday, January 28, 2012 0 Comments A+ a-

Ok, aku takder la Super Terer. Cuma nak berkongsi apa yg aku tahu. Kalau salah, kau orang yang expert tahap pejam mata ley buat tu, tolongla komen ok? heh! ^^


Macam aku dulu laaa, tercari-cari, tertanya-tanya. Camner la nak tukau template blog neh? Kalau yang da memang ado kat blogspot takpe. juz pilih, dan taraaaa!! da bertuko. Kalau nak ambil dari tempat lain? .! haaaaa..sampai berair idung dok try n error huhuhuh cian aku. ---> dulu =p


Caranya : KLIK yang haku bulatkan kat bawah tur.


Then uplod HTML kod yang korang da save kat lappy korang.


before uplod, jangan lupa klik ^^ yang aku bulatkan tur. Then pastu akan keluar, samada kita nak 'keep' all widget ke tak? Klik Keep / ok jek. Kang jenuh lak korang nak buat semula semua widget ok. Tu jer.. hehehhe

Selamat tuko BAJU belog. :D