FOLLOW ME

January 31, 2012

Thank-Q eh

TQ eh,
Dulu bila aku happy, ada yg nak dengar
Dulu bila aku sedih, ada yg turut sedih
Dulu bila aku marah, ada yg sabarkan
Dulu bila aku kecewa, ada yg nasihatkan
Dulu bila aku sakit, ada yg bertanya khabar

Sekarang?
Semuanya da takda. Salahkan bertanya khabar? Salahkan berkongsi cerita? Salahkah berkongsi duka? Salahkah semuanya SALAH?

Too drastik my fren. NO longer tempat kongsi semuanya. Terima jelah, kalau itu yg kau mahukan. Or kau pun da ada teman rapat yg boleh kongsi segalanya kan? Hobi, minat dll....aku ni tak semuanya tahu. Aku xkan ungkit apa2. Sedih hati ni ... Maybe, aku bukan yg terbaik.... BYE BYE if itu yg nak kau bace. Thanx again.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design