FOLLOW ME

January 16, 2012

Setengah bulan di bulan Jan

Assalamualaikum,
Pejam celik, pejam celik sekejap sahaja kita sudah menjalani 15 hari di bulan Januari 2012.
Apa yang yang berlaku? baik-baik sahaja ker atau banyak yang tidak baik?
Semoga yang baik-baik sahaja berlaku.
 
Aku amat menantikan bulan Januari ini kerana :-
Anniversary ke-10 tahun.
2002 - 2012
 
Berakhirnya bulan Januari, akan tiba pulak Februari.
Oh! My... aku masuk 30 series!! aiyaaaa..............
Rilex.............itu cuma lah nombor.
 
hak! hak! hak!
Aku akan tetap camni, happy go lucky, umor bertambah pun chillex jer okeh! =) 
 
Bulan Januari ini macam-macam dugaan juga berlaku, dalam keluarga besar, konflik @ port rezeki.
Hurm.. semoga kan baik-baik sahajalah. Kalau fikir semakin difikir, makin rasa serabut. Selagi kita memikirkan
pasal orang lain, memang tak kemana la jawabnya kan?. So.. lebih baik kita menjaga dan menjadi diri kita sendiri.
Orang nak cakap apa, lantaklah. Tak kuasa mak nak layan okeh.
 
Apiz da tak sekolah agama pagi, sebab agak susah papanya untuk mengambil dia kat sekolah jam 11 pagi. Keluar suka-suka hati,
masuk opis suka-suka ati, kalau yang faham tu fahamlah, kalau yang tak faham, dok mengata belakang pulak. Depan kita muka banyak manesss. =)
ha! ha! ha! ... * terasa? ..?!?
dah tak hantar apiz sekolah agama ni, so tanggungjawab aku jadi berat sket lah.
Takpe.. demi anak tercinta, everthing 4 u my dear!
Aku kena la mengajar apiz mengaji dan praktikal jawi @ home.
 
Semoga aku berjaya okeh! =)
 
Azura,
WithLove
 

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design