FOLLOW ME

January 13, 2012

Selfish!

Tahulah ujan,
Tahulah kalau kena ujan basah.
Tahulah kalau basah ujan bole demam.
Tapi
Tu bukannya alasan untuk kau jadi 'selfish'.

Sape2 pun dalam dunia ini akan marah
*bace dlm style citer 3 Abdul*

Hurmmm....
Sudahnya, aku anak beranak yang basah. Boleh?
Takpelah nak, dah orang tu 'jual ikan'.
Kita basah nih, balik nanti mandilah kan! ...
Tak mati pun kena ujan,
Tapi,
Kalau jadi orang selfish ni, silap2 dia yang mati kena pukol. Uhukk!!!

Mana2 supermarket ada sediakan bumbung untuk turunkan penumpang. Aku tak kisah kalau TERpaksa tunggu penumpang yg Lembab nak turun dari kete. Tapi, kalau dah kauuuuuuu paking kat situ, apekeJADAHnyer?......

Hmmmm sungguh haram jadu.
Errr....nanti balik cek kete ko.... * ada calar tak?*

=) kah! Kah! Kah!
Wat hal sangat kan? ......
Ops...

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design