FOLLOW ME

January 18, 2012

Saya Mahu Wang Kertas Malaysia Siri Baharu dari Eyriqazz.Com"

[ G I VE A W A Y ]


Give Away Wang Kertas Baharu Set RM20, RM5 dan RM1



oh! Thanx kepada Nekmah a.k.a Noorlina (NAM) sebab tag ai untuk juin this Give Away. Ai nak Give Away, takmau Fly Away. ^^



Nak turut serta la jugaks.

mana tahu TERbertuah pulak kan? :D

Ok. Let's me share how nak joint this cOntest.



Syarat-syaratnya :


1) Buat satu entry " Saya Mahu Wang Kertas Malaysia Siri Baharu dari Eyriqazz.Com" dan linkkan ke entry ini. - ai suda buat ( Lulus :D )


2) Di entry anda itu, letakkan satu permalink entry terbaik di blog anda (blog anda bukan blog eyriqazz ya) dan lengkapkan ayat ini " Entri INI saya rasakan entri terbaik saya kerana


" saya berkongsi penglaman saya menangani anak yang sakit. anak berusia 4 bulan, demam berhari², muntah yang melonjak² dan kena tahan ward selama 2 bulan lebih, perlu di ambil sample air tulang belakangnya, diaman ianya menjadi ketakutan bagi kebanyakan ibu bapa. Kemudian, laporan doktor mengesahkan anak dijangkiti " meningities" dimana perlu dibedah dibahagian kepalanya. Dugaan datang lagi, pembedahan pertama tidak sukses, teruskan dengan pembedahan kedua.. Dugaan datang lagi, rakan pejabat tidak memahami beban ditanggung.......dan lagi...


Sekurang²nya, entry saya ini membantu ibu bapa yang perlu menangani anak sakit untuk berjiwa lebih kental. Sabar dan sabar, tidak semua orang disekeliling kita memahami keadaan kita. "


3) Tagkan at least 3 orang rakan blogger untuk join contest ini (TIDAK WAJIB)
Ai nak TAG kawan blogger ai lah


Sila la TEST ur Lucky okeh.




4) Done . Hantarkan permalink entry anda di SINI
5) Tarikh tutup 31 January 2012.


Ni lah hadiahnya...
Wah!! nak jugaklah.


Semoga Aku la orang yang bertuah Itew... ^^


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-




Aku dah share segala-galanya.

Aku juga sudah mengambil satu peluang untuk mempromosikan blog Bro Eyriqazz sambil pomot juga rumah 'garang' merah mak ngah haku neh.

Salah silap mohon tegur la naaa....aku baru setahun jagung jer menulis, itupun untuk kepuasan diri. Mencari yang MAKSIMUM ^^

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design