FOLLOW ME

January 28, 2012

Sardin!

Aha!! Nak merapu sikeklah smbil buai anak! Wahh...tere kauu nyah! Kaki tangan on. He he he. Haruslah kan? :p tangan taip bb, kaki ayun buai. ^^ .

Ok! Hari ni aku masak smbal sardin, telo dadar, ikan masin goreng dan sayur kacang botol goreng :D. Kenapa bila kita masak sardin je skang neh orang akan kata kita malas? Huuuu.... Bukan malas tau der...tapi simple dan cepat. Kihkihkih. Klu aku malas kan, takder der sayo, telo segala tur...makanlah kau sardin semata, kau nak telo, kau masak sendiri eh? Haha!!
Ramai lak kawan fesbuk aku masak menu sama aku eh? Kau orang pun malas eh? Wakakak * gurau okeh!

Berbeza zaman dulu kan? Kalau makan sardin je orang ingat kita banyak duit, sardin mahal tau. So, sape makan sardin 20-30 years ago, org kata kau kaye ok! Mak aku, kalau masak sardin, siap bagi jiran tau, pastu jiran mak aku, suke gile dpt lauk sardin! Ha! Betapa bangganya makan SARDIN duluuuuuuu..... Ơ̴̴͡.̮Ơ̴̴̴͡
, kalau bawa sardin bekal g skola, kawan2 ramai menepek nak makan sekali! Macam dpt ayam panggang okeh! Skang neh? Bawa g keje bekal sardin? Org cakap " lorr sardin JE?? " Sardin JE pun beli pakai wet bai... Dekat 3 hengget tin kecik, tib beso 7 hengget!.

Kalau skang neh, kalau kau makan sardin, org akan predict kau malas, dan kau takder duit. Huuu...terbalik sudah! ...

Aku takler suka sardin sangat, sesekali oklah ....heeee. Kau plak?

* ok, anak aku da tido, aku nak smbung keje rumah! Jadi makcik cleaner jap rini. Muahahaha...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

DiriKu said...

haha! betul tu! eh, cmne nak post entri guna bb ye?

do vote for me, can you? :)

http://kisahtaksempurnadariku.blogspot.com/2012/01/world-bloggers-and-social-media-awards.html

ajulaa said...

diriku : hehee ...

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design