FOLLOW ME

January 14, 2012

Sabtu 14012012

Hai semua!, hari sabtu sudah, sekejap je dah jejak pertengahan bulan Januari 2012. He he he. Maknanya, tabung aku pun ada 14 hengget. Wakakkakaka :p kata simpan min sehengget sehari. Ok la tu kan nyah? :p

Semoga ceria2 selalu kengkawan haku. Hari ni, kurang2kan online, masa tok jenjalan dan lepakings dengan familia. Tapi kalo da pakei hp intenet 24/7. Ape kejadahnyer? Kihkihkih. Sure jap jap buka, jap jap reply. ** ahhh....sukati aku la kan?!?.

Unless : bateri flat. :p barula kau tahu senyap kan? Huahuahuahua....

Ok. Hari ni sarapan nasi goreng + roti bakar dan kopi panas. Aku ngantok neh sebenornyer. Malam tadi melayan ayiez smpai kol 2.15. Pastu tidolah, jam 6 setengah bangun dah, gedebak gedebuk, siap da sarapan..... Yang nak makan sarapan, baek nyer terbongkang lagi... He he he... So, aku basuh baju dulu, lipat baju dulu, kemas umah dulu..... ;) settle.

Lepas zuhur nak pergi Hospital Serdang, nak bawa balik kakak ipar yg baru menjalani pembedahan kecil @ hidungnya. Dokter nak amik sample. * doakan yang baik2 saja yer! . Amin!!

Then lepak rumah MIL ....petang jam 5 yosh g megalanes EP, training time!! Selasa depan aku line-up...aiyaaaa...serbes mak okeh!

Ok then, sehingga disini saje haku update. Lenguh jari mak guna bb yg cumel la sangat ni kan! ;) ...
*malas nak bukak lappy. Hakhakhak.

Have a nice day all. Have a great weekends!
CUWICU!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design