NUFFNANG

FOLLOW ME

Sabtu 14012012

Saturday, January 14, 2012 0 Comments A+ a-

Hai semua!, hari sabtu sudah, sekejap je dah jejak pertengahan bulan Januari 2012. He he he. Maknanya, tabung aku pun ada 14 hengget. Wakakkakaka :p kata simpan min sehengget sehari. Ok la tu kan nyah? :p

Semoga ceria2 selalu kengkawan haku. Hari ni, kurang2kan online, masa tok jenjalan dan lepakings dengan familia. Tapi kalo da pakei hp intenet 24/7. Ape kejadahnyer? Kihkihkih. Sure jap jap buka, jap jap reply. ** ahhh....sukati aku la kan?!?.

Unless : bateri flat. :p barula kau tahu senyap kan? Huahuahuahua....

Ok. Hari ni sarapan nasi goreng + roti bakar dan kopi panas. Aku ngantok neh sebenornyer. Malam tadi melayan ayiez smpai kol 2.15. Pastu tidolah, jam 6 setengah bangun dah, gedebak gedebuk, siap da sarapan..... Yang nak makan sarapan, baek nyer terbongkang lagi... He he he... So, aku basuh baju dulu, lipat baju dulu, kemas umah dulu..... ;) settle.

Lepas zuhur nak pergi Hospital Serdang, nak bawa balik kakak ipar yg baru menjalani pembedahan kecil @ hidungnya. Dokter nak amik sample. * doakan yang baik2 saja yer! . Amin!!

Then lepak rumah MIL ....petang jam 5 yosh g megalanes EP, training time!! Selasa depan aku line-up...aiyaaaa...serbes mak okeh!

Ok then, sehingga disini saje haku update. Lenguh jari mak guna bb yg cumel la sangat ni kan! ;) ...
*malas nak bukak lappy. Hakhakhak.

Have a nice day all. Have a great weekends!
CUWICU!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone