NUFFNANG

FOLLOW ME

PRINCE : All About Sweetheart ♥

Saturday, January 14, 2012 0 Comments A+ a-

Macam dah lama jer aku tak update pasal putera berdua.

Si adik da boleh berlari ko.......

N hari ini ( 8.30 pm) dia sebut A, B, C , satu, dua, tiga.

Bila papa tanya " mana gg adik" --------> jari dia trus tunjuk arah gigi dalam molot dia.

Then bila dia nak susu. dia akan buat "bubling selama 3 menet" then kuar perkataan ---> susu .


Terasa macam cepat sangat perkembangan adik. Oklah, Alhamdullillah.

Ni layankan ajer gambau-gambau dia yang sedang Lena.

Mana-mana dan bila-bila pun Lena.

bising ke, ape ke. tetap LENA.


kih! kih! kih!


Pixca 1 - @ Restoren Adam Seafood kat Jijan. Macam tau tau jer mama nak makan, dia baek punya lena dekat atas katil 'kerusi gabungan' =p



Pixca 2 - Main puas-puas, lari laju-laju, tergolek sana-sini, minum susu berbotol², da penat, cari pot tido baek punyer! pandai ko yer! ....... sekali lagi pusing....Konpem! tergoleks.. =)




Pixca 3 - @ Endah Parade * bowling alley. Sana sangat bising okeh, tapi dia apa peduli! Bising ke ape ke. nak tido, tido jerk! kahkahkah!!

Thumbs up! untuk anak mama..PADULIKAN bunyi bising itew =)



Pixca 4 - Abang dengan adik. Adik baru berusia 1 tahun 2 bulan. Si abang da berusia 9 tahun. Darjah 3 dah anak akoo? oh! mama masih ingat lagi jaga kamu kecil² dulu, banyak sangat keletahnya. Lucu bangat! Segala video ada dalam simpanan mama dan papa. wat kenangan di masa hadapan =)


Belajar rajin-rajin yer abang!




Pixca 5 - Ni saje akder keje carik keje namanya.

Penat mama carik adik. Adik senyap jek dekat 5 menet.

Mama panggil adik senyap jek, tetiber dengar adik nangeh. Puas mama cari. Rupanya adik masuk belakang sofa mama!! Adik nangeh pun sebab kepala adik tersekat kan? =p


Ha ha ha !! gatal lagi nak main celah kusi. * amek ko.




Pixca 6 - Hye semua! Ayiez da ada 10 batang gigi tau. Sapa marah ayiez, ayiez geget dier! Auuuuuuuuuuuuummm!




Pixca 7 - hahaha... anak aku men gitar @ goreng gitar penyapu pakai gigi. KAU ADE? kah kah kah.. anak oh anak, segala - gala benda yang tak boleh tu la kau nak buat kan? haishhh.............


*** ni kalau Man Kidal tengok neh, menangis ok! =p




Ok, Enuff for today, gonna sleep now. Esok nak servis rumah, pastu nak g Spital Serdang, Ziarah SIL dan trening bowling.


Happy Wiken All =)