NUFFNANG

FOLLOW ME

Perlu ke nak tawa SINIS?

Tuesday, January 17, 2012 0 Comments A+ a-

As-salam, Selamat pagi.
Mood bunga-bunga hari ini. Sebab hari ini hari selasa. Malam ni aku main Liga. Aiyark..... Rasa serbes segala serbes ada okeh. Maklumlah, lama cuti dari liga kan? Cuma jadi penyokong yang setia ..ahakz.. Malam ni akan turun beraksi dengan pemain baru Street Fighter - Hakan, dan Engker Street Fighter Blanka. Wahhhh!!! Chun Li diapit dua jejaka yang super power!! Hope game aku boleh kaber diri aku. Amin, Amin, Amin!!! ^^
 
Oh! Cerita pembuka bicara amatlah terpesong dari tajok! muahahahha!!!.. ok!~ Al-kisahnya....
Si A MC sebab sakit mata, dan aku dah notekan dekat chart kehadiran, A- MC *sakek mata* . Then perlu ke si B tanya aku, " A MC lagi ke ?" - sambil senyum sinis! PERLU ke? ....... Sakek mata ni bukan diminta-minta, benda berjangkit okeh. aiyaa.. Sila la bersyukur kau masih sihat, jarang sakek. Jangan ketawakan orang yang ditimpa musibah. Dat's not nice okeh. Cuba kita letakkan diri kita dalam situasi dia, dengan anak lagi, wifey / laki tak sihat. Takkan dia MINTAKkkkk la sangat nak sakek mate tu kan? ... hurmmm .......
 
Bersyukur dengan apa yang kita ada hari ini, Jika hari ini kita sihat, esok lusa tak pasti lagi kan?
So, mendoakan yang baik-baik sahaja sadalah yang sebaik-baiknya.
 
oh!! Aku nerbes gila babeng. But i will try my best tOnite!! Insya'Allah.
Hari ini bos aku MC, so, petang nanti aku jaga REF Desk. Jom Jimba-Jimba time smbil lawat booth karnival buku 1 Malaysia!!
Hekss........ ^^
Have a nice day sweets!!
 
Azura,
WithLoves17012012