FOLLOW ME

January 17, 2012

oooHHhhhooii.SELFISH

Oh!! Sangat MARAH okey.
Even benda ni takder kaitan dengan aku.
 
" MAKLUMAN
 
  KEPADA IBU BAPA YANG TERBABIT,
  PENUTUPAN OPERASI TASKA *******  AKIBAT WABAK PENYAKIT MATA
 
  Dimaklumkan bahawa Operasi Taska ******  terpaksa ditutup buat sementara waktu berkuat kuasa mulai 17 Januari hingga 24 Januari 2012 memandangkan wabak penyakit mata telahpun merebak kepada 6 orang Pengasuh Taska Bayi dan juga Taska ******  dan kes ini telahpun dirujuk kepada Unit Kesihatan ********  serta diarahkan tutup serta merta sebagai langkah pencegahan daripada merebak kepada kanak-kanak yang lain.
 
Sehubungan dengan itu, kerjasama daripada ibu bapa yang terbabit diminta untuk tidak menghantar anak-anak mereka ke Taska ****** bagi tarikh yang dinyatakan di atas.
  Segala kerjasama dan perhatian penuh Tuan/Puan dalam hal ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih. "
 
hadoi........ kasihanilah ibu bapa yang lain. Oleh sebab sorang dua yang SELFISH ni, orang lain dapat susah ok.
 Ape?? Anak sakek pun kau malas nak jaga ker? Main antar je.. kalau demam JER lain citer bai.. ni kena penyakit BERJANGKIT okeh. Kalau da anak tu kena sakek mata ke, ciken pox ke.. tak payahla antar. Cer pakai sket otak yang ader tu!! ........
 
Tak faham betul aku, aku pun ada anak, tapi kalau anak sakek SANGGUP kau antar?? Orang lain jaga tak sama cam kita jaga okeh. Aiyarkk.......... hurm... kalau Cuti da abes sekalipun.... usahala cara lain, Unpaid Leave ker.. MC ker ape ke yang sewaktu dengannya. Boleh tak jangan menyusahkan orang!!!!
 
Lagi satu.. kalau da SAKEK mata, TAKPAYAHLA datang pejabat. MOTIP???.......
*(&*^%$%$&^&^!!!!!!! - Sumpah!
 
Azura,
WithLove17012012
 

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design