NUFFNANG

FOLLOW ME

Good Bye 2011, Welcome 2012

Sunday, January 01, 2012 0 Comments A+ a-

Memori oh memori.
Banyak kenangan indah, tak kurang juga kenangan pahit. Yang pahit usah dikenang, bukalah buku baru.

Mari, nak kongsikan

Delete dosa..
Upload pahala..
Download kesabaran..
Upgrade keimanan..
Update amalan..
Shutdown permusuhan..
Restart persaudaraan..boleh x? InsyaAllah...^^

Kegembiraan 2011
Anak-anak semakin membesar dengan jayanya. Siabang da nak masuk darjah 3. Siadik turn to 1 years. Sekejap sahaja masa berlalu kan?....

Aku punyai sahabat, tapi aku sedey...kerana adekah aku tidak memahami dia?.... Biarla dia dgn caranya, aku tetap disini, bila dia pelukan aku, dia seharusnya tahu bagaimana mencari aku.

Reshuffle @ office. Alhamdullillah, aku dikelilingi suasana baru di pejabat. Semoga baik2 sahaja.

Masuk sahaja tahun baru, maka akan bertambah lagi usia aku....masuk kategori 3 series pulak yer! .... Dan bertambah umur perkahwinan aku. Semoga kan baik2 sahaja. Amin.

Semoga tahun baru ini membawa seribu kemanisan dan keberkatan buat kita semua. Insya'Allah. Bagi aku, .......

M not so happy for 2011 ending.
Hatiku sedih.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone