NUFFNANG

FOLLOW ME

Eh!! Aktif la pulak!! :D

Tuesday, January 10, 2012 0 Comments A+ a-

kah! kah! kah!

Penangan contest " diary On-9 ala-ala berbloging " kat group Gorjes. Semua dok pakat-pakat aktif berblog eh? tetiber!! wakakakaka........
Bagus per! menulis ni salah satu terapi minda okeh.
Terapi kurangkan stress.

Marah pun luah sini
Suke pun luah sini
Nangis pun luah sini
Secret Admire pun luah sini
Kongsi resepi pun luah sini
Candid gambau pun luah sini
Maki orang pun boooooooooooleh kat sini.

Ahakz!

ha! ha! ha!

terbaeklah.

Ok ape? Masa memula ai announce nak wat kontes tu, macam takdak sambutan jek! .......
Yela, sebab ada yang takder blog, ada yang jarang-jarang on-9. Pastu, bila da ada sorang yang post, aikkkkkkkkkkkkkks!! banyakla pulak yang up docs!! keh keh keh !!

Yela, benda baru nak buat kan? Kalau akuuu pun malas! lagi-lagi benda haku tak minat kan? memang cam haremmm jaduuuu la jawab nyer! ....
Semoga semua kontestent perah otak nak menulis ape ekh? min 1 day 1 entry. tu je aku minta tak banyak :D. RM 50 hengget tros ke akaun korang ............. =)