FOLLOW ME

January 10, 2012

♥ CUTEST BABY CONTEST ♥



Hai, Assalamualaikum,


pagi ni sangattt la mode nak layan blogging
Jalan-jalan, terjumpa blog Ainal Malas Diet :D


Jom la Try Test Luck budak mucuk neh


Nama bayi : Muhammad Farizuddin ( Ayiez )

D.O.B : 15 Nov 2010

P.O.B : Hospital Putrajaya


Umur pada masa gambar ini diambil?


1 hari.





Umur pada masa gambar ini diambil?

9 bulan


Mama laf ur smile n ur eyes dear!



Umur pada masa gambar ini diambil?
Genap 1 tahun.


Notty face yaa?




Hadiah dier?


...................JENG JENG JENG JENG.....................




-





-





-





-





-





-





-





-





-





-

Hye aunty, pilihla saya yang notty face ni yer :D
juz try , my luck.
ngeeeeee........
sekarang berat saya 15 kilo
sekarang gigi saya ada 9 batang
sekarang saya sudah boleh lari, cian mama nak kejar saya!

2 comments:

aimie said...

Xltk banner contest pon?

ainal malas diet said...

Haluuu...ada sedikit perubahan tarikh contest...please take note...n tq for joining...:-)

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design