FOLLOW ME

January 19, 2012

"1st Perfume Giveaway by Drastiq Perfumes".

[GIVE AWAY ]

Nak turut serta?

KLIK sini


"PERFUME? erm... saya suka perfume CK. Dari sekolah membawa la sampai sekarang CK!CK! CK! = sedap, wangi n soft je bau.. bagi aku la kan.. Tu pun aku rasa mahal dah.. ho ho ho!! ..... Tapi Encik somi saya nakal oke. Bila saya pakai Perfume, dia kata saya tak mandi! erk!! ape la.. ni la namanya Wanita.. heeee =) Saya memang penggemar CK dulu kini dan selamanya, Oh! ku jatuh chenta sama Brand CK. Penah kena marah sama pengawas, pakai CK g skola. oh! Keranamu CK. Marah pun takpelah, jap jer. tapi wangi sampei balek skola =) ops! :D "


Juz try my lucky ♥


How to Joint?

Follow this simple steps


BLOGGER
Buat 1 Entry d blog masing2 ttg favourite perfume anda dgn tajuk "1st Perfume Giveaway by Drastiq Perfumes". = I SUDA ♥


Letakkan banner giveaway di ats entry anda,link kan sekali. = I SUDA ♥


Tagged 3 rakan blogger anda dan pastikan diorg tau.

Sape ai nak tag ni?






Follow blog Ainal Malas Diet(saya le tu). = AI SUDA ♥


Hantarkan link ke Entry ini.(sertakan link entry anda. ) = I SUDA ♥


3 pemenang di pilih dr blog dan 3 lagi dari page DRASTIQ PERFUMES.
Pemenang akan menerima hadiah yg di taja oleh DRASTIQ PERFUMES,100% branded and authentic perfumes such as DKNY,GUCCI,VERA WANG,CK,DIOR and many many more.........


GIVEAWAY STARTS FROM 19/01/2012-20/02/2012


Ok. SELESAI. he ! he! he!
 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design