FOLLOW ME

December 12, 2011

Pot pet


*** Gambar adelah berunsur 18sx ***
kihkihkih.
busyuk busyukkk busyukk mama ;)

Dia berumur satu tahun 1 bulan.
Perkembangan antara ayiez dan apiez sangat-sangat berbeza.
Tapi, kasih sayang aku tak pernah nak beza².
Harusla layan sama rata kan?

Ok. Apiez dulu agak slow dan ada step yang dia tak buat .
Merangkak tidak.. terus melangkah slow slow sebabnya 3 bulan dalam ward kan? =)
Adik dia plak, umur 4 bulan merangkak slow melow dah...... now berjalan dah. Abang dia, genap setahun memang da berjalan, tader jatuh-jatuh. Adik dia, 1 tahun 2 minggu baru jalan. Tu punnnn, abis seme benda dia langgar.

BENJOL? ha! ha! ha!
tosah cakap...........
banyak n merata-rata.
Selagi tak demam, tak muntah-muntah & aktif,
Shud be okay kan? =)

And next! =)
Mulut dia pottt pettttt memanjang. Sepanjang jalan -jalan dalam rumah, bercakap jek la tak henti-henti. Dia akan sebut paaaaaaaaaaaapa.....je, celik mata papa, nak tido papa, nak superman papa.. segalanya papa... ha ha ha ha !! letey mak nak! .
Bila nak minum susu, nak makan, nak salin pampers, sakit perot segala, barula kuar mamamamam........cehhhhhhhhh

Dalam seminggu lepas, adik dia kan sakit perut cirit-birit sebab tukar susu, pastu banyak la pampers abis n selalu beli. Abang dia cakap " adik niiiiiiiii.. suka tau abiskan duit papa..., asik nak beli pampers adik jek.. " boleh? dia cakap camtu? ha ha ha .. papa belikan pampers adik pun.kau jeles.. haish...... tu baruuuuuuuuu jek belikan adik dia pampers, belum belikan toy, baju segala.. lagi lah jeles.. hu hu hu hu ............

Abang dia ni jenis ganas ko...main ngan adik dia, ganas, cian adik dia kena buli..tunggu laaaaaaa adik besau sket... no BULI-BULI okeh abang!! =)


0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design