NUFFNANG

FOLLOW ME

Welcome November 2011

Friday, November 04, 2011 0 Comments A+ a-

As-Salam.
Lamanya tak update kan?
Almost 3 weeks suda..
aduh duh duh duh...

Bulan Okt ni banyak dugaan juga kan?
hmm........

Ada beberapa perkara yang nak dikongsikan.
Jom Scroll down..........

1. Happy Birthday adik - Acik - Adik no.4 saye.
Happy Belated Birthday to AciktOn. ngeeeeeee
Semoga sihat-sihat selalu..
Semoga Kandungan ke-2 tu sentiasa sihat yer.
No More fast food okeh.
30 Oktober dalam sejarah - tue sudah! waakaka

2. Anak kecil diserang demam campak.
Ibunyer terpaksa la cuti semengguuuu kooooo.....
hmmm.. bila siang, dia aktif cam biasa, main, lompat, panjat-panjat.
Bila malam... suhu badan naik mendadak..
Ada mencecah 40 darjah clc..sampai kena rendam dia dalam ais..
Sangat susah ati okeh..
Berat badan pun surut........ takpelah yang.janji sihat kan?

3. Sikecil 1 tahun.
Weeeeeeeee......... macam baru je mengandungkan.. bersalinkan.. tup tup.. lagi 2 minggu da
setahun yerk! .............. Lama menanti kamu sayang.. gap 7 tahun dengan abang. hehe.
Semoga menjadi anak dan adik yang baik yer..

4. Kerja?
Aku malas nak citer............ janji aku tahu, aku kerja kerana ALLAH.
berkat tak berkat bukan kau orang tentukan ;)

5. Fesbuk?
Oh my! ni satu benda lagi wat kepalaku stress...
Now haku da tak stress da...
Bak kata my lil sista.....
" Dunia cyber ini dunia pura-pura, kau boleh berlakon kau inesen @ kaun menjadi diri sendiri..
dalam inesen2 tu juga kau boleh kenakan kawan kau sendiri....." - MARI KITA BERFIKIR.

6. Can't wait 2012.

7. Rumah Baru....... sukanya saya........ Bukan niat nak lawan sesiapa.. tapi telah disalah ertikan
pula.how come? ......