NUFFNANG

FOLLOW ME

Siannya si Tecikk

Sunday, November 20, 2011 0 Comments A+ a-

Bila anak tak sihat,

hati ibu mana yg senang.?


Terkini :-

Wajah anakanda ayi3z yang tak sihat. ( 20/111/2011 )

Aku pun tak tahu ape puncanya.


Dia ni demam sebab nak tumbuh gg lagi ke?

Dia ni demam virus ke ?

Dia ni demam sebab nak beralih bulan lagi ke?

atau

Dia ni demam campak tak abes keluar ke?


Sangat buntu + stress + penat.

Tapi itulah IBU + Emak + Mommy + Mama + Umi

-

-

-

-

-

-

-

Nampak mata dia bengkak kan?

Tak cukup tido dia ne.

Satu lagi bila dia sedar dari tido jek merengek²,

Kalau menangis, sampai keluar air mata.


Kau tak sayu tengok anak kau camtu ? :/

Kalaulah penyakit dan rasa sakit dia boleh di trasfer kan kat aku.

Alangkah bagusnya.


Dia tak boleh bercakap lagi.

Segala benda nak diberitahu melalui senyuman, melalui ketawa, melalui tangisan.


Dah kalau dia menangis tanpa henti, sah-sahla dia ni dalam kesakitan kan? Cuma aku jek yang tak faham...................... BLURR!!



Ke dia sakit sebab benda nie?

Ada kawan kata mungkin BISUL, mungkin KUDIS BUTA, mungkin nak kena CIKENPOX, mungkin kena GIGITAN SERANGGA.


haish.............Thanx atas kata2 semangat untuk Julaa kay. At least, ada ruang berkongsi pendapat.




Tak sabar tunggu esok pagi. Nak ikot papa g Opis then nak tros zassss g klinik. Now ayiez tido. Mama pun nak rehat jap lah.


=)


GET WELL SOON SWEETHEART.
Mama sangat risau :/