NUFFNANG

FOLLOW ME

P E N A T :/

Thursday, November 17, 2011 0 Comments A+ a-

SISTEM mengalami MASALAH. SERVER DOWN. HARD DISK ROSAK,

Sooooooooooooo


" pinjam tak boleh "

" renew tak boleh "

" bayar denda tak boleh "

" carian buku thru sistem pun tak boleh "

Yang boleh skang

-

-

-

-

-

-

-

-

Bagi ahkak ko ni hangennnnnnnnnn kan.....bile ko ARGUEE macam² dan tak faham-faham ape ahkak ko ni ekspelin kan?grrrrr

Adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kau tahu tak? ........ Once our hard disk yang problem..... APE PUN TAK BOLEH BUAT.
so, kami ni tak boleh nak janji BILE boleh ok. Kang kalau aku janji petang ni, tapi still tak oke. nampak sangat plak aku menipu kan? Kang kena balik atas batang idong aku kan? haishhh........

Sabar ler wahai dik nun seme. Kitorang memang NAK sangat bagi servis kat u ols. Tapi da tak boleh! so how?? ...........

And please la jangan ARGUE dan nak ajak berdebat dengan kami yang keje sini. Kami tahu le ape kami buat. Jangan MEMANDAI² boleh? haish.. Belajo pandei² supaya tak payah kau jaga kaunter cam haku nie. Mula la datang hangin mak Jemaah ne..

Pantang betul la bila ada orang pertikai kerje kami.
-
-
-
-
-

Bercerita pasal ETHICS ne. Teringat plak aku kisah di tahun 2004 .

Situasi :

Dalam Perpustakaan. * seharusnya la senyap kan? .. Ada 1 kumpulan pelajar wanita, bertudung litup, dan kalau pada pandangan pertama memang Perempuan Melayu Terakhir la weh! .

Depa ni seme bising...... pastu aku tegur la..

" dik, tolong senyap sikit yer "

Pastu spontan TERdengar satu suara ne

" ala........baru keje pembantu perpustakaan, keje susun buku, dah POYO nak arah² orang, nak marah² orang.. "

HURMMmmmmm................

" Alooooo adik oi............ Walopun keje ahkak ni keje cumela susun buku, antar suratkhabar, jaga kaunter...... AT LEAST akak ko ni da KEJE tau dik oi. Kau tu Belajar lagi...... LULUS ke TAK ke , GRAD ke tak ke belum pasti lagi ok. So. Pls watch ur Mouth! ........... "

=)

Sejak kes itu, aku di cap sebagai staf kaunter paling garang.

Soalannya disini :-

G A R A N G
ke aku?
Aku rasa aku bising @ marah bersebab.
Kalau dia tak menjawab apa aku cakap. dat's ok dan benda tu abes disitu. FULLSTOP.
Masalahnya dia umpama menyimbah petrOL kat api yang sedang menyala. MAKA!! =p

ok.....aku nak g minum air sat. :/

Haus giler

OKbai