FOLLOW ME

November 27, 2011

Harimau Muda * Dulu Kini dan Selamanya *

Sangat TERTARIK dengan status seorang sahabat ni.


" Jika tidak mampu terima kekalahan, Jangan bersorak ketika menang "

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Mendalam kan? Tersurat dan Tersirat sungguh.

Me- Likey!


Yaa....Malaysia tewas 3-2 kepada Bahrain.

Walopun rasanya 3 mata penuh mampu dimiliki, tapi...dalam 90 menet masa permainan, macam-macam boleh jadi kan?

Bola tu pun Boooolat kan? :D


Rilex la.. penyokong yang "bile menang sorak gile babun, bile kalah, maki gile babun " -------------------> style ni, bukanlah penyokong yang SEJATI. nak menang jek yer!


Tak salah mengkritik, kritik biar membina.......kalau mengutuk bagi jahanam, lupakan la yer! .... Pemain dan Jurulatih mana yang mahukan KEKALAHAN?

Sudah pasti jawapannya tidak! .........


Bila Malaysia leading 1-0

Update status F terpapar


" cantik gol itu!"

"terbaikla Malaysia"

"Chaiyok² Malaysia!"

" Proud To Be Malaysian!"


Bila Malaysia leading 2-0

Update status F terpapar


" yeay!! well done........"

" we want more goal!"

" yeah! benamkan arab tu!"


Bila Bahrain gol ....

Papan markah jadi 2-1

Update status F terpapar


" aduiyaiiiiiiii, defend tido ker! "

" haishh. si tamil ni takder fungsi la! "


Bila Bahrain gol lagii....

Papan markah jadi 2-2

Update status F terpapar


" hmmm.... rilex sangattt "

" leka! baik aku g tido! "

" defend tido! lembab! x layak masuk team Malaysia "


err.aku nak tanya, yang komen camtu tu LAYAK ke? =p


Bila Bahrain gol LAGI

Papan markah jadi 3-2

Update status F terpapar


" tak guna score awal.. main cam taik! "

" malunyaaa jadi warganegara Malaysia nie! "

" penat je g stadium! abes dwet aku! "


hmmmmmm.. ANDA yang mana?

Pada aku,

" tak payahla nak kutuk player sangat! bukan kau yang main atas padang tu! "


Aku suke UPDATE dati Fan Page Harimau Muda

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-



Kita ni, belajarla TERIMA KEKALAHAN.

Susah bila ada peminat @ penyokong bermuka² ni..

Kesahnya, sama la cam kawan..


" bila ada duit, sayang, bile tader duit, melayang " ........


Jangan Gado, Jangan Mengutuk hanya kerana 90 minit permainan = BUAT TAMBAH DOSE je weh!


I am PROUD to BE Malaysian!!

"Selamanya TETAP sokong Harimau Muda!!"

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design