FOLLOW ME

November 24, 2011

BiziNYER$

Salam.
 
Emm.. 3 hari TERcuti sebab menjaga anak yang sakit, pastu masok keje. amikk ko. Keje berlambak-lambak.
Aduiyai.
Yang ni tok wat pe.. ni wat pe. ni kenapa? yang ni nak bile? haish..
macam-macam soalan ado lam pale ai ni.
 
Now : 10.35 pagi. Ai rilex minda jap. dari jam 8.30 mengadap keje tak sudah². Dengan jadi operator telepon agy. wahh...........
Kol 8 susun buku 1/2 troli.
Rak ai tu, kalau tak susun 1 hari, macam dilanggar garuda. Kalau tak susun 3 hari ? nak cakap macam dilanggar ape? ahakz. ;p
 
Hmmm..
Laponyer.. Baru ai sedor diri, ai tak sarapan pun. Minum milo jek. Aci tak? =p
Tengahari kang nak g detim ngan En.Somi lah. Pastu kalau sempat ai nak singgah Mebeng. Nak bayo Duit kawan.
 
grr............. Time-Time cani , Mebeng sure beratur panjang tak henggat, Aduiiiiii................
 
Muskil :
 
:: ape salah ai, yang ko nak tengok ai macam nak telan orang?
:: ko tanak cakap ngan ai da, tapi tolong jangan wat muka tonyek. boleh?
 
KAMUS hari ini :
 
Muka Tonyek = ??
 
Sila pk n tajam-tajamkam mindaMU.
 
=)
 
*** jom sambung keje..
 
Azura,
Via Email .
 

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design