FOLLOW ME

November 19, 2011

Aktiviti malam Sabtu.

Jumaat : 18 / 11 / 2011

Dengan baju keroje nyer.

Dengan laponyer.

Zassss ..............


Memula g rumah MIL @ Kajang. Lepak² , borak² gosip²


=)


My MIL spoting okeh. Tak penah rasa terganggu. Tak penah nak rasa dia penyibuk. ha ha ha ! Terbaekla.

Janji pandai urus anak die.


=) Yeah. Love it!


Pixca 1 : ni tengah nak ttunggu balik ne. Papa dia tengah sambung gosip lagi denga ibunya. :p

So, ayiez suda bosan......main dengan dia. n snap 1 pix :p

Aku rasa ayiez heran.. "awatla mama aku ne.. " SEE muka ayiez tu? :D


Jam 9.15 malam.. Ke Bowling ampang @ Metropoint Kajang.

Memula jumpa Juan @ Petronas nak serah geran moto.

Sile tuka nama yek!! =)


Lihatla.betapa ramainya makhluk yang men boling malam tadi?

Even rate mahal n kondisi lane 'not my tasted sebab kering kontang '

tapi penuh gak orang datang.

So.. kalau aku tak main sini pun u all tak rugi seposen pun kannn


hak hak hak hak hak




Ni adik aku.. adik bongsu. a.k.a Usu.

Lima belas kali lalu depan aku sengeh².

Selagi tak snap pix dia selagi tu ler.. lalu lalang.


Kah kah kah.




Mak dan abah tengah test skill yang da berkarat. =)

Abah masih menten lagi. men 16+ / 17+ tu kire ok la kan?



Abah sedang berbOrak dengan menantu kesayangan kot =)

Citer pasal skill, bola, reaction ..

Lakiku ni, klu citer bab boling dia ley layan lagi........ kalau bab politikus

dia malas sket


ha ha ha ha .. =)




Api3z...kalau tak berlari, tak memanjat.. menag tak sohih.

Selagi tak tergolek, tak bengkak.. tak sakit. memang tak serik ko.......

lantakkkkkkkkk




@ Malee Restoren - Kajang.

Api3z da ngantuk gile.

Yele.. Dinner jam 10.45 malam ko.

Kepala aku pun da pening




Baby ayiez pun da letey.

Tragisnya .. pampers dia takder.

Seb baik kete atok macam poket doremon.

Ada pampers iyoi.. saiz XL pun bedal dah........~




Abah makan nasi goreng kerabu.

Mak makan nasi goreng Pataya

Huby makan nasi goreng USA

Aku dan adik makan nasi goreng Patani - Superb!

Api3z makan nasi goreng udang tak pedas.


Boleh tahan sedap la Maleee ne =)




Nenek tengah layan cucu sulung yang mengada ... =)




Ok. itula xtvt kami.

Smpai rumah jam 12.15 mlm.

balik


P

E

N

G

S

A

N


=)

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design