FOLLOW ME

September 5, 2011

Suke- Suke TAPI BERMAKNA.!!

Aku nak share beberapa info.. atau ayat ..
Sekali kita baca, macam SUKE- SUKE..
Tapi. penuh makna!
Semua ni, aku kongsikan dari geng Blogger

TERSURAT / TERSIRAT
Aku terima nikahnya dengan si dia binti ayah dia dengan mas kahwinnya RM.......
-
-
-
-
-
TERSURAT.
ini pulak isi
TERSIRATNYA
-
-
-
-
-
Aku tanggung dosa-dosa si dia dari ibu bapanya, Apa sahaja dosa yang dia buat aku tanggung dan bukan lagi ibu bapanya. Dan aku tanggung dosa bakal anak-anak aku. Kalau aku gagal, aku fasik, dayus dan aku rela masuk neraka dan Malaikat Malik melibas aku hingga pecah badanku!
-
-
-
-
-
Sekiranya kadi membacakan yang TERSIRAT ini.. tidakkah anda GERUN? Berkahwin bukanlah semata-mata untuk membina keluarga, Sebagai ketua keluarga, terlalu besar tanggungjawab yang musti digalas. Allahuakbar!!
Semoga kita semua diberkati.

Anak muda sekarang, mudahnya berkahwin, dan semudah itu juga bercerai. --------- Fahamilah yang tersurat dan tersirat. ^_*

LOGIK ek?
Hilang pen - Tak boleh buat kerja sekolah
Tak buat keje sekolah - Tak pandai
Tak pandai - Failed SPM
Failed SPM - Tak dapat masok Universiti
Tak dapat masuk universiti - Takder Ijazah
Takder Ijazah - Tak dapat keje
Takder keje - Takder duit
Takder duit - Kusut masai
Kusut masai - Tak ensem
Tak ensem - Takde awek
Takder awek - Tak boleh kawin
Takleh kawen - Takder anak
Takder anak - Lonely
Lonely - Tertekan
Tertekan - Bunuh diri

# Warning # ---------- Jangan Hilang Pen *_^ !

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design