NUFFNANG

FOLLOW ME

Giler raya ke-2

Monday, September 05, 2011 0 Comments A+ a-

Nak kongsikan gambau familia aku yang kecil dan besau :D

takdo IDEA mak nak menaip. nak komen gambau sket² jer .. aci taks? :D


my Lovely Mom , Dad n Adik bongsu..

adik bongsu eden da form 5 ko....

asal aku still anggap dia form 2? ahahaha.. adoilaaaaaaaa...

Mak & Abah- Along minta maaf.. Maafkan salah silap along sepanjang dengan mak & abah. secara sengaja atau tidak. Kadang along tanpa sedar melukakan hati mak dan abah. Gurau-gurau along, percakapan along, perbuatan along... jika ada.. ketahuilah .. bahawa along bukan sengaja ingin melakukannya.. ^_*


Sayangggggggggg mak abah!!

Tanpamu, tiadalah along.......

Sobs.. sobs..sobs...........



Puan Aishah

Encik Radzuan

mak aku

ayah aku

LAF




Waa.. ni adik adik tiga serangkai namanya.....

adik bongsu tolong snap yer.

hahaha.. ni sume MAK-MAK orang :D


Tudung cokelet - tu acik...... anak dia Amirul @ Iyoi ucuk tomei nomei....tengah preggy anak 2nd 5 month :D
eheh...


Tudung Hitam - tu Alang.. anak dia Adam. tomei nomei.. Alang ni, tak bape garang, tapi penyedih.. hahah...


Tudung pink tu.. of kos la aku.... aku sume sifat ada..... hahaha. normal la kan...... Akku bukan Malaikat. Klu orang baik ngan aku, aku 10 kali bley jadi baik........
Asal aku bley je kawan baik ngan seseorang, tanpa mengata dia belakang2? sedangkan dengan beberapa orang disini yang aku tak boleh nak bebetul baik? umpama menyerah diri nak ditikam? hmmmmmm... biarla.. juz be my self.. tegur tegur. tak tegur sudah.. tak efek.



oh!!! ini semua adalah puteri hidup mak ayah aku.. hehe.........

kami posing gila kat pantai remis kuala selangor.... ahaha...

Abah la saja sakat mak.. katanya nak jumpa " sedara" mak kat pantai.....walhal....... "sedara" tu mean tokei kedai kerang bako :D hahah.........cian mak taw.....korang yang nak makan kerang bako, korang bako mak ekkkkkk.. :D


Ini Alang, with her husband n lil Adam.

merah kau noks.......

err.. cantek pesyen tudung :D hahahah.. larikkkkkkkkk


* Pixca acik takdo ker? huhu :(




Me with my Huby n Lil Bam Bam Ayiez.


Aduiiiiiiiiiiii... adik ngan mak buyung ni pun sibuk nak main layang-layang da.......

Tapi dalam ramai-ramai, adik paling tere :D caiyokkkkkkkk



Aku rasa

Tang S E N Y U M je sama..

ko lagi tambun dari aku.. hahahha!!! ops

aduiii.. anak mama ni..dia sibuk taw nak berdiri......nak bertatih.... haish...



Muka wat-wat senyum.. sebab tokei kedai makan ni, baru pas marah ada sekumpulan dak cino yang paking tempat dia nak susun meja.. ayat tak bley bla..


" kau ingat kau pakai kete besar, aku heran? aku nak susun meja nak berniaga. kau faham? "


H A M I K ----- K o!!


Ayiez n papa..

cantik la shirt korang!! ...... :0


Ni bukan perjalanan nak pulang...... ni OTW nak gerak g Bangi.. nak konvoi ngan abah n mak serta ipar duai..... budak ni, masok kete, on ekon......TIDO. sangat sama PEEL dengan abangnya :D



Da tido......... da isi minyak ( minum susu) bertenaga la dia...dalam kete pun nak memanjat..


Posing ala-ala kampung :D hehehe

*** sampul raya ada tuuuuuuuu


Bila mama + papa + adik ada..

abang dia sibukkkkkkkkkkk main.

Nak tangkap gambar 1 famili pon payah!!


Adik kepanasan + kepelikan + hehehee


Aduiiiiii.. anak bujang aku nie......... nak menyelit jo.. haish......

Me with adik bungso = USU ..:D





Baju Belang = Huby Acik.

Singlet putih = Anaknya Acik

Shirt Hijo = Anaknya Alang

** Kami sume hepi... Jalan-Jalan ke Kuala Selangor........singgah di Pantai Remis Jeram makan kerang bako.. :p