NUFFNANG

FOLLOW ME

Kedai Baju Raya Kami

Saturday, August 20, 2011 0 Comments A+ a-

Okeh...aku n huby bukan kaki soping. Kitorang 'semak kepala' klu jalan kat tempat yang FULL ngan UMAT. Lagi-lagi lepas buke puasa.. adoiyai.. Last year, time aku preggy, aku hampir pitam kat Billion Bangi @ Kompleks PKNS.. haha, siap baik punya aku duduk kat tangga PKNS. lantak la orang tengok ke hape.. setiap booth yang apiz n laki aku singgah, aku tak tengok lain, aku carik KERUSI. :p time tu aku preggy da 8 month.. :) oh!! sweet moment ♥♥♥




Raye tahun ni sangatla aku HAPPY. suda 7 tahun kami raye BERTIGA, tahun ni BEREMPAT. Alhamdullillah..syukur kepada Allah. Semalam ( 19 Ogos) bawa anak-anak soping baju raye.. sekali pakej baju raya mama n papanya sekali la kan....... ahahahha.... even aku nyer demam belum 100% pulih.. sian plak kat apiz.. asik cakap,




" Maaa, bila nak beli baju raya? kawan apiz sume da sopin .. "


ala.shiannya dah kurus tue :P hahhahaa ^_*




Okey..... kebetulan 19 OGOS adalah HARI KAYE bagi seluruh warga Gomen / @ Half Gomen .....yang FULL Gomen, awaiiiiii lagi dah kayo kot. miahaha...


So, aku tanak merisikokan diri pi tempat yang penuh umat. bukan aku je pening kan, ngan laki aku sekali pakej pening.. :P anak-anak aku pun tak bley bla orang ramai-ramai ni... ayiez sure bising... * oh! kenot imagine.....




oke... setiap tahun, kedai baju raye kami adalah di WARTA BANDAR BARU BANGI iaitu kedai FIE Collection... aras 2 tak silap aku... Banner kedai dia simple.. warna biru laut.. WROTE ' FIE COLLECTION'




Masa demam on n off tu, lalu kat Bangi, berderet dengan LITA ALIS ....yang berhadapan dengan Kompleks PKNS Bangi tu, sebelah kirinya ada deretan rumah kedai yang baru dibuka, tapi dah full kedai kat situuuu.. n majoritinya sume kedai dah buka, dengan koleksi Butik MAMA, Zaida Collection, Tuttie Fruttie, termasoklah butik BAJU FIE COLLECTION ni.... n banyak laggi laaaaaaa ... tak ingat sume. kedai letrik, kedai hewan segala ado.. :p



Ok Nice....... AKU sangat-sangat BERPUASHATI dengan SERVIS yang diberikan... Saiz baju dari sekecil2 budak ada, sebesar² dewasa ada.. dan mereka tolong cadangkan what colour NICE tok we ols.. ♥ ... hurm... Price kat situ juga berbaloi² berbanding nak bersesak² dekat Jalan TAR, Sogo dll.. ahaha. aku dok Nilai je.. jangan harap aku nak masok KL time nak RAYE, tobattt!! Boleh kurang pahala puasa aku.. kihkihkih... * walhal bukan aku yang drive pun kan? :p




Aku rasa aku cari baju LAST MINIT, tapi.. Alhamdullillah, kami dapat baju sama corak, sama kaler untuk 4 beranak yang cute ni.. ahahahah :)


Semua 4 pasang baju diatas RM3++.00 , Baju Melayu Lelaki Dewasa start RM 80 +110 depends jenis kain n pattern.. Baju aku.. RM 18+ , baju anak-anak RM 50.




Jom........petang ni nak jalan-jalan lagi.....weeeeeeeeeee