FOLLOW ME

August 9, 2011

BERKONGSI DUKA : Allahyarham Adik Muhammad Haifat Haiqal

DaripadaNYA kita datang, KepadaNYA jua kita kembali.
Sedih.. sedih.. sedih.
Wahai ibunya, bersabarlah, Allah lebih sayangkan Haifat. Semoga haifat menanti keluarganya di pintu Syurga, Amin Ya Rabbal Alamin.

Sukar nak aku gambarkan kesedihan aku. Apatah lagi nak membayangkan kepedihan yang ditanggung oleh kedua ibu bapa sicomel ini.



Sikecil ini menanggung sakit ketumbuhan di kepala.



Dengan masalah tanda lahir yang kian menumbuh disekitar badan dan mukanya.



Allahuakbar... Allah maha mengasihani hamba-hambaNYA.
Arwah adik Haifat masa ni baru sahaja di-Operate.



kasih Ayah .
*** oh!! sedihnya hati ini, Aku TEWAS lagi, Aku tewas membendung air mata ini mengalir laju keluar. Ya Tuhanku......

Marilah kita sedekahkan Al-Fatihah buat arwah adik Haifat yang pergi pada 8 ogos 2011 sekitar jam 11 malam. Allah lebih sayangkan dia. REDHA wahai ibu, REDHA wahai ayah. Adik menanti ibu dan ayah diSANA.



Aku bersyukur dengan apa yang DIKAU beri yang ALLAH. Dugaan yang aku alami dulu tidaklah sebesar mana, Insan yang DKAU uji adalah INSAN yang TERPILIH.



SEDETIK LEBIH - ANUAR ZAIN

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

Aku bersyukur YA ALLAH!!!!

2 comments:

munna said...

al-fatihah buat arwah...semoga ibu bapanya tabah menghadapi dugaan ini.... insyaALLAH sudah ada yg menanti mereka di syurga nanti

UJIEET said...
This comment has been removed by the author.
 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design