NUFFNANG

FOLLOW ME

BARU

Sunday, August 14, 2011 0 Comments A+ a-

Sure ada yg herangggg bennn ajaib :P

1. Mana encik NUFF saya
2. Mana lagu dlm belog saya
3. Mana jam dlm belog saya
4. Mana blink-blink dlm belog saya

JAWAPAN saya :-

1. Saya da remove, sebab saya menulis hanya suke². Lagipun agak semak la juga iklan segala ni. - ITU SAYA.

2. Saya buang , sebab bila ada lagu, nak bukak belog amatla selow melow , baik minum milo tarikkk kaw 1 :p , nak dengar lagu, bukak radio or Mp3 boleh? ha! ha! ha!!

3. Pun saya buang, sebab kat lappy korang sure ada jam kan? hahahha... * dush!

4. Pun saya buang, sebab semak kepala otak aku. dulu memula blogging, sume widget nak letak.hamikkkkkkk 4 tahun nak bukak belog tak bukak-bukak, wakakak ..mungkin, netbook aku yang sengal :P

*** Saya suka baca belog orang lain, tapi bila nak bukak tu jadi lembap sangat, apa lagi, jari ni pantas je klik tanda X kat ujung tu.. so.. saya tanak orang lain buat macam tu kat belog saya.. :D hehe * merapu jek pun....... aku suke ko suke? ko tak suke.. sila klik X , kah! kah! kah!!

Ok.. nak tido. Bye!